Σε ευδιάθετο και εορταστικό κλίμα, συγκεντρώθηκαν εργαζόμενοι των ΜΜΕ της Λάρισας στο μαγαζί «Cataleya», όντας καλεσμένοι του Δημάρχου, Θανάση Μαμάκου.
Εκεί όπου βρήκαν λίγο χρόνο να συζητήσουν σε ένα… πιο χαλαρό κλίμα, ανταλλάζοντας ευχές, με τα χαμόγελα να μην εκλείπουν στιγμή.
Δείτε φωτογραφίες:


