ΑρχικήΕΙΔΗΣΕΙΣΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΠαντρεύτηκαν και πήγαν για φωτογράφιση στον Μύλο των Ξωτικών

Παντρεύτηκαν και πήγαν για φωτογράφιση στον Μύλο των Ξωτικών

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα από το Larisa New στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεστε το larisanew.grστην Google

Η Ελένη Σωτηρίου και ο Απόστολος Κουγιάνος παντρεύτηκαν στα Τρίκαλα το Σάββατο 27 Δεκεμβρίου και αμέσως μετά πήγαν για φωτογράφιση στον Μύλο των Ξωτικών.

Το ζευγάρι μίλησε στην ΕΡΤ3 και την εκπομπή «Περίμετρος» γι’ αυτή την ιδιαίτερη στιγμή της ζωής του.

Όπως τόνισαν, η ιδέα ήταν των φωτογράφων τους ενώ εξαιρετικά σημαντική ήταν η βοήθεια των υπαλλήλων του Μύλου των Ξωτικών, οι οποίοι παρά τη μεγάλη προσέλευση του κόσμου, τους βοήθησαν για να βγει ένα πολύ όμορφο αποτέλεσμα.

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών, μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το www.larisanew.gr και υπάρχει ενεργός σύνδεσμος.

google-news-logo

Ακολουθήστε το larisanew.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις τελευταίες ειδήσεις.

Τελευταία Νέα

Σχετικά Άρθρα