Με βαθιά ευλάβεια και σε κλίμα έντονης συγκίνησης πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Μεγάλης Παρασκευής η Ακολουθία του Επιταφίου στον Ιερό Ναό Αγίου Αχιλλίου. Από νωρίς το απόγευμα, πλήθος πιστών συνέρρευσε για να προσκυνήσει, δημιουργώντας μια κατανυκτική ατμόσφαιρα που κορυφώθηκε κατά την ψαλμωδία των Εγκωμίων. Το απαλό φως των κεριών και η επιβλητική παρουσία του στολισμένου Επιταφίου συνέθεσαν ένα σκηνικό βαθιάς πνευματικότητας.
Ακολούθησε η περιφορά στους πέριξ δρόμους, με τη συμμετοχή κλήρου και λαού, που συνόδευσαν σιωπηλά την πομπή σε μια διαδρομή γεμάτη σεβασμό και περισυλλογή. Η επιστροφή του Επιταφίου στον ναό σφράγισε τη βραδιά, αφήνοντας έντονο το αίσθημα της κατάνυξης και της προσμονής για το μήνυμα της Ανάστασης, που ήδη διαγράφεται στις καρδιές των πιστών.
Δείτε βίντεο:
Δείτε φωτογραφίες:



