Αυτή την υπέροχη εικόνα εμφάνιζε στους επισκέπτες αυτές τις ημέρες του Πάσχα η τεχνητή λίμνη στο πάρκο του Αλκαζάρ καθώς σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται τις τελευταίες ημέρες οι εργασίες καθαρισμού και συντήρησης των σιντριβανιών στη Λάρισα.
Αντίστοιχες παρεμβάσεις πραγματοποιήθηκαν και στη λίμνη του Αλκαζάρ Λάρισας, η οποία άδειασε, καθαρίστηκε και προετοιμάστηκε κατάλληλα, ώστε να επαναλειτουργήσει πλήρως το επόμενο διάστημα, όπως δήλσε ο αντιδήμαρχος Καθαριότητας Δημ. Λεωνιδάκης.
Οι εργασίες εντάσσονται στη συνολική αναβάθμιση των δημόσιων χώρων της πόλης, με στόχο ένα πιο καθαρό και καλαίσθητο περιβάλλον για κατοίκους και επισκέπτες.
Δείτε εικόνες:








thessaliatv.gr

