ΑρχικήΕΙΔΗΣΕΙΣΑΠΟ ΛΑΡΙΣΑΔήμος Λαρισαίων: Αποκαταστάθηκε η λειτουργία των φωτεινών σηματοδοτών στη...

Δήμος Λαρισαίων: Αποκαταστάθηκε η λειτουργία των φωτεινών σηματοδοτών στη συμβολή Ηρώων Πολυτεχνείου και Φαρσάλων

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα από το Larisa New στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεστε το larisanew.grστην Google

Αποκαταστάθηκε νωρίς το μεσημέρι της Δευτέρας, από συνεργεία και κλιμάκιο των Υπηρεσιών του Δήμου, η βλάβη που είχε προκληθεί στους φωτεινούς σηματοδότες στη συμβολή των οδών Ηρ. Πολυτεχνείου, Παναγούλη και Φαρσάλων.

Αυτή την ώρα, η διέλευση των οχημάτων γίνεται κανονικά, με τους φωτεινούς σηματοδότες να βρίσκονται σε πλήρη λειτουργία.

Υπενθυμίζεται πως, σύμφωνα με πληροφορίες, η βλάβη προήλθε από τροχαίο ατύχημα, όταν ΙΧ όχημα φέρεται να προσέκρουσε σε έναν από τους φωτεινούς σηματοδότες, με αποτέλεσμα να τεθεί εκτός λειτουργίας ολόκληρο το σύστημα σήμανσης.

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών, μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το www.larisanew.gr και υπάρχει ενεργός σύνδεσμος.

google-news-logo

Ακολουθήστε το larisanew.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις τελευταίες ειδήσεις.

Τελευταία Νέα

Σχετικά Άρθρα