Ρομπότ στο χειρουργείο της ορθοπεδικής κλινικής με τεχνολογία αιχμής στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας
Σε μια νέα εποχή περνά η Ορθοπεδική Κλινική του Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας, καθώς για πρώτη φορά ενσωματώνει ρομποτική τεχνολογία στο χειρουργείο της.
Ο διοικητής της 5ης ΥΠΕ Φώτης Σερέτης και ο διοικητής του ΓΝΛ Γρηγόρης Βλαχάκης ξεναγήθηκαν σήμερα στην ορθοπεδική κλινική από τον διευθυντή της Κώστα Μπαργιώτα ο οποίος ανέφερε πως το ρομπότ πλέον επιτρέπει πρωτοποριακές χειρουργικές επεμβάσεις.
Το γεγονός αυτό σημείωσε και ο κ. Σερέτης λέγοντας ότι το Γενικό νοσοκομείο Λάρισας πρωτοπορεί πλέον στη ρομποτική χειρουργική στην ορθοπεδική αλλά και ότι κανένα ρομπότ δεν μπορεί να αντικαταστήσει τον γιατρό.
Δείτε φωτογραφίες:







thessaliatv.gr

