Χαμόγελα ικανοποίησης , αλλά και κατήφεια απογοήτευσης σκόρπισε η ανακοίνωση των βαθμολογιών των πανελλαδικών εξετάσεων γύρω στις 12,30 το μεσημέρι. Οι υποψήφιοι έλαβαν με sms τη βαθμολογία τους ωστόσο οι πίνακες αναρτήθηκαν και στα Λύκεια όλης της χώρας. Στο 4ο Λύκειο όπου βρέθηκε η κάμερα της “Θεσσαλίας τηλεόρασης” όπου η εικόνα δεν ήταν όπως στα παλιότερα χρόνια, όταν σχηματίζονταν ουρές, αλλά ελάχιστοι ήταν εκείνοι που προσήλθαν για να διαπιστώσουν τις επιδόσεις τις δικές τους ή και συμμαθητών τους
Ο Διευθυντής του 4ου Λυκείου κ. Δημοβέλης ανέφερε πως στους 200 υποψηφίους από το σχολείο του είχαμε και 4 που αρίστευσαν οι οποίοι πιάνουν και το στόχο που έχει θέσει η Eurobank για την οικονομική ενίσχυση των αριστούχων.
Δείτε εικόνες:




thessaliatv.gr

