«Meet the heart of Greece», δηλαδή «Ελάτε στην καρδιά της Ελλάδας» είναι το νέο μότο για την τουριστική προβολή της Θεσσαλίας, όπως επισημάνθηκε σήμερα σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησε ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός, μαζί με τον Εντεταλμένο Σύμβουλο Τουρισμού, Γιάννη Μπουτίνα.
Ο κ. Αγοραστός τόνισε συγκεκριμένα πως «αποφασίσαμε μια προβολή των προορισμών μας στην ελληνική αγορά, γιατί οι ξένες αγορές δεν ανοίγουν με τον ρυθμό που θέλαμε. Κάνουμε ένα διαφημιστικό πρόγραμμα με την «Μarketing Greece», ακολουθώντας μια συγκεκριμένη στρατηγική. Διαφημίζουμε τους προορισμούς μας. Έχει ξεκινήσει η επισκεψιμότητα στο θαλάσσιο μουσείο, τα Μετέωρα, το Πήλιο, τα νησιά μας, τα παράλια της Λάρισας, τη λίμνη Πλαστήρα, τους θρησκευτικούς μας προορισμούς, αλλά και τα μνημεία».
Ο κ. Μπουτίνας αναφέρθηκε στις καταχωρήσεις που θα υπάρχουν στα περιφερειακά αεροδρόμια σε όλη τη χώρα, σημειώνοντας πως παράλληλα «με ένα σποτάκι μέσα από όλα τα κανάλια θα διαφημίζουμε την Θεσσαλία, καλώντας τον κόσμο να έρθει να την γνωρίσειμε στόχο οι τουρίστες να δουν τις ομορφιές της Θεσσαλίας».
tinealarissa.gr