Σημείο συνάντησης της τουριστικής βιομηχανίας ηPhiloxenia – 10-12 Νοεμβρίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.
Η τουριστική βιομηχανία και όλες οι νέες τάσεις και καινοτομίες της αγοράς συνυπάρχουν στο διεθνές εκθεσιακό τουριστικό γεγονός που πραγματοποιείται από τη ΔΕΘ-HELEXPO στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.
Η Alpha Marketing συμμετέχει και φέτος προσκαλώντας φίλους και συνεργάτες για συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων.
Το 2024 αποτελεί χρονιά ορόσημο για τις Τουριστικές Επιχειρήσεις που καλούνται να πάρουν αποφάσεις που θα καθορίσουν την πορεία τους προς τη βιώσιμη ανάπτυξη.
Στο πλαίσιο αυτό η Alpha Marketing σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Επιχειρηματικού Μέλλοντος (BusinessFuture Institute), διοργανώνει συζήτηση που θα επιδιώξει να δώσει πρακτικές απαντήσεις στα ερωτήματα πως επηρεάζονται οι δημόσιοι και ιδιωτικοί φορείς και οι τουριστικές επιχειρήσεις και τι ενέργειες απαιτούνται στο δυναμικά μεταλλασσόμενο περιβάλλον του Τουρισμού που εξελίσσεται διαρκώς.
Στη συζήτηση παίρνουν μέρος ο Καθηγητής Δημήτριος Μπούχαλης, Διευθυντής του εργαστηρίου ηλεκτρονικού τουρισμού (eTourism Lab) και αναπληρωτής Διευθυντής του Διεθνούς Κέντρου για την Έρευνα Τουρισμού και Φιλοξενίας στο Πανεπιστήμιο Bournemouth της Αγγλίαςκαι ο Αλέξανδρος Θάνος, Εντεταλμένος Σύμβουλος ΣΕΤΕ με συντονιστή τον Τάσο Γούσιο, MScΣχεδιασμός και Ανάπτυξη Τουρισμού και Πολιτισμού – Alpha Marketing.
Μετά τις τοποθετήσεις θα υπάρχει χρόνος για συζήτηση με το κοινό.