18.9 C
Larissa
Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΕΙΔΗΣΕΙΣΑΠΟ ΛΑΡΙΣΑ“Κάθε μέρα είναι μέρα της γυναίκας” – Μια ανατρεπτική...

“Κάθε μέρα είναι μέρα της γυναίκας” – Μια ανατρεπτική performance στη στάση λεωφορείων στη Λάρισα (Φώτο)

Συνεχίζονται οι δράσεις του Open Nights Festival Vol.6 στη Λάρισα. Την Τετάρτη 16 Ιουνίου διοργανώθηκε από την ομάδα χορού OFF ART dancetheater- για το Χορό, το Θέατρο και τις Τέχνες και την Αντιδημαρχία Πολιτισμού και Επιστημών Δήμου Λαρισαίων , η Performance site-specific: «ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ».

Με στόχο το φεστιβάλ να γίνει μέρος της πόλης και η πόλη μέρος του φεστιβάλ, η δράση πραγματοποιήθηκε αργά το απόγευμα της Τετάρτης 16/6, στην στάση λεωφορείων του Δικαστικού Μεγάρου, στη Μεγάλου Αλεξάνδρου.
Η performance «ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ» είναι ένα έργο που ανιχνεύει τις διαφορετικές προσεγγίσεις και τις αντιμαχόμενες ιδέες και οπτικές που κατακλύζουν τις γυναίκες και στις οποίες καλούνται να ισορροπήσουν, να αντιμετωπίσουν ή και να υπερασπιστούν. Θέτοντας βασικά ερωτήματα όπως: ποια είμαι; πώς μαθαίνω τι είναι αυτό που θέλω; είναι δικά μου τα θέλω μου; ποιοι μου λένε πώς να συμπεριφερθώ; Και άλλα, η περφόρμανς θέλει να δώσει έδαφος σε μια διαλεκτική διερεύνηση της Στάσης μας απέναντι στον εαυτό μας και στον κόσμο. Ενίοτε και της αντί – Στασής μας σ’ αυτόν.
Η εμπνεύστρια της ιδέας η Ιωάννα Λιούτσια είναι απόφοιτη του τμήματος Ιστορίας – Αρχαιολογίας ΑΠΘ, του τμήματος Θεάτρου ΑΠΘ και της Ανωτέρας Δραματικής Σχολής “Σύγχρονο Θέατρο Βασίλης Διαμαντόπουλος”. Έχουν κυκλοφορήσει τρεις προσωπικές ποιητικές της συλλογές: Συνομιλίες σε Μη+ (2014), Αρρυθμίες (2016), Η Σιωπή σε δύο χώρους (2018). Άλλες performance της: η αόρατΟΙ πόλη (2020, σε πλατείες πόλεων της Β. Ελλάδας), WaterOil Trust (2019, ενάντια στην εξόρυξη υδρογονανθράκων στην Ήπειρο, Θεσσαλονίκη), Χρονοτοπία: μια περιήγηση στην ιστορία της Παλιάς Φιλοσοφικής ΑΠΘ (2019, site specific performance, Θεσσαλονίκη), Μετρώντας τα Φορέματά της (2018, εναρκτήρια εκδήλωση Φεστιβάλ Ανοιχτή Σκηνή Δ. Θεσσαλονίκης, πεζόδρομος Αγίας Σοφίας), Silencio (Exhibition Stille Berlin 2017, Kapani Project 2017, Venice International Experimental Art Festival 2016), The Book of Blood: The Human Writes, σε συνεργασία με τους Leibniz Live Art Company (2015, 50ά Δημήτρια, Θεσσαλονίκη), ΑΝΑΣΑ / ΜΠΕΚΕΤ (2015, Black Box, Θεσσαλονίκη).

Δείτε τις εικόνες που κατέγραψε φακός Γιώργου Καλκανίδη.

lamianow.gr
google-news-logo

Ακολουθήστε το larisanew.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις τελευταίες ειδήσεις.

Τελευταία Νέα

Σχετικά Άρθρα