Με έντονο το στοιχείο της πίστης και της παράδοσης, τιμήθηκε στη Λάρισα η εορτή της Ζωοδόχου Πηγής, με την τέλεση του μεθεόρτιου Αναστάσιμου Εσπερινού. Πιστοί κάθε ηλικίας βρέθηκαν στον Ιερό Ναό, συμμετέχοντας με ευλάβεια στην ακολουθία, μέσα σε μια ατμόσφαιρα χαράς και πνευματικής ανάτασης που ακολουθεί τις ημέρες του Πάσχα.
Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε η λιτάνευση της Θαυματουργού Εφεστίου Εικόνας της Παναγίας στους δρόμους της πόλης, με επικεφαλής τον Μητροπολίτη Λαρίσης και Τυρνάβου κ.κ. Ιερώνυμο. Η πομπή, συνοδευόμενη από πλήθος κόσμου με αναμμένα κεριά, ανέδειξε για ακόμη μία φορά τη βαθιά θρησκευτικότητα των κατοίκων και τη σημασία της εορτής για την τοπική κοινωνία.
Δείτε φωτογραφίες:


