ΑρχικήΕΙΔΗΣΕΙΣΑΠΟ ΛΑΡΙΣΑΛαρισαίος 42 ετών πέταξε τα ναρκωτικά στον δρόμο και...

Λαρισαίος 42 ετών πέταξε τα ναρκωτικά στον δρόμο και έγινε καπνός – Τον έπιασε η αστυνομία

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα από το Larisa New στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεστε το larisanew.grστην Google

Συνελήφθη, χθες (24-06-2026) το απόγευμα στη Λάρισα, από αστυνομικούς της Ομάδας Δίκυκλης Αστυνόμευσης (ΔΙ.ΑΣ.) Λάρισας, 42χρονος ημεδαπός, για παράβαση της νομοθεσίας περί ναρκωτικών και απείθεια.
Ειδικότερα, ο δράστης, επιβαίνοντας σε δίκυκλο μοτοποδήλατο, κατά την προσέγγιση των αστυνομικών για έλεγχο, τράπηκε σε φυγή, ενώ ταυτόχρονα απέρριψε μία νάιλον συσκευασία με ποσότητα ακατέργαστης κάνναβης, βάρους -2,2- γραμμαρίων, ωστόσο, ακινητοποιήθηκε, σε κοντινή απόσταση.
Η ποσότητα κάνναβης κατασχέθηκε.

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών, μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το www.larisanew.gr και υπάρχει ενεργός σύνδεσμος.

google-news-logo

Ακολουθήστε το larisanew.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις τελευταίες ειδήσεις.

Τελευταία Νέα

Σχετικά Άρθρα