Τη συνεργασία του με τη Microsoft για τη διάθεση φθηνότερων συνδρομών με διαφημίσεις ανακοίνωσε το Netflix, το οποίο πασχίζει να βρει νέους τρόπους κερδοφορίας μετά τη δραματική μείωση χρηστών.

Η εταιρεία δεν διευκρίνισε πόσο θα κοστίζει η νέα υπηρεσία, διαβεβαίωσε όμως ότι το συνδρομητικό πλάνο θα συνεχίσει να λειτουργεί χωρίς διαφημίσεις.

Διαβάστε επίσης: «The Waiter» – Η ταινία μυστηρίου με τον Άρη Σερβετάλη, η πρώτη ελληνική παραγωγή στο Netflix

Η Micrrosoft θα προσφέρει τεχνική υποδομή και την πλατφόρμα πώλησης διαφημιστικού χώρου, ανέφερε ο διευθυντής του Neftlix Γκρεγκ Πίτερς σε ανακοίνωσή του.

«Ο μακροπρόθεσμος στόχος μας είναι ξεκάθαρος: περισσότερες επιλογές για τους καταναλωτές και μια premium εμπειρία για τους διαφημιστές» έγραψε.

Η περίοδος των πανδημικών lockdown αποδείχθηκε χρυσωρυχείο για το Neflix, καθώς ο κόσμος ήταν αναγκασμένος να αναζητήσει πηγές ψυχαγωγίας στο σπίτι.

Η κατάσταση όμως αντιστράφηκε φέτος με την άρση των περιορισμών και την αύξηση του κόστους ζωής λόγω πληθωρισμού και ενεργειακής κρίσης.

Τον Απρίλιο, το Netflix είδε τη χρηματιστηριακή αξία του να συρρικνώνεται κατά 50 δισεκατομμύρια δολάρια μετά την ανακοίνωση της απώλειας 200.000 συνδρομητών μεταξύ Ιανουαρίου και Μαρτίου, την ώρα που οι επενδυτές περίμεναν 2,55 εκατ. νέους συνδρομητές. Ήταν η πρώτη μείωση χρηστών από τον Οκτώβριο του 2011.

Σημαντικός παράγοντας για την πτώση, ανέφερε η εταιρεία, είναι ο αυξημένος ανταγωνισμός από το Amazon Prime, το HBO Max, το Apple TV και το Disney+.

Τον περασμένο μήνα τo Netflix ανακοίνωσε 300 απολύσεις και φέρεεται τώρα να προσπαθεί να επαναδιαπραγματευτεί συμφωνίες με στούντιο ώστε να μπορεί να προβάλλει διαφημίσεις.

Πηγη: in.gr