14.9 C
Larissa
Τρίτη, 23 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΕΙΔΗΣΕΙΣΠτητικά επιδόματα “εδάφους”: Κάτι δεν πάει καθόλου καλά! 5...

Πτητικά επιδόματα “εδάφους”: Κάτι δεν πάει καθόλου καλά! 5 ερωτήματα προς το ΓΕΑ

Την ώρα που οι στρατιωτικοί που υπηρετούν στην πρώτη γραμμή, ακούν διαρκώς ότι δεν υπάρχουν δυνατότητες οικονομικές για να πληρωθούν τα αυτονόητα -τελευταίο παράδειγμα οι στρατιωτικοί που υπηρετούν στον Έβρο και στα νησιά- αποκαλύπτεται ότι από άλλες “μαύρες τρύπες” ξοδεύονται πολλά χρήματα, αδίκως! Ας μιλήσουμε λοιπόν για τα πτητικά και όχι αυτά των χειριστών της Πολεμικής Αεροπορίας…

Τα στοιχεία που έχουν προκύψει ,προκαλούν τα παρακάτω ερωτήματα, στα οποία ο Α/ΓΕΑ και οι επιτελείς του αν μη τι άλλο οφείλουν μια απάντηση…



Ως γνωστόν πτητικό επίδομα παίρνει όποιος βρίσκεται σε πτητική ενέργεια σε εκτέλεση υπηρεσίας. Πτητικό επίδομα 6μηνου παίρνουν όσοι ιπτάμενοι (πιλότοι-ραδιοναυτίλοι) και τεχνικοί (ιπτάμενοι μηχανικοί) είναι πληρώματα αεροσκάφους και συμπληρώνουν 30 ώρες πτήσεις σε διατεταγμένη αποστολή. Πτητικό επίδομα 18μηνου παίρνουν όσοι τεχνικοί και στελέχη καθορίζονται με διαταγή του ΓΕΑ, μετά από απόφαση του ΣΑΓΕ, συμπληρώνουν 30ωρες πτήσεων εντός καθορισμένου 18μηνου. 

Ο αριθμός των δώδεκα (12) πτητικών αποτελεί το μέγιστο όριο πτητικών που μπορεί να συμπληρώσει το προσωπικό εδάφους, κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας του στην ΠΑ. Αυτό ισχύει τόσο με τον νυν ΕΠΑ Δ-6 όσο και με τον προηγούμενο ΕΠΑ Δ-6 1987.

Συνεπώς στην καλύτερη των περιπτώσεων ένας τεχνικός δύναται να συμπληρώσει 12 πτητικά των 30ωρων, δηλαδή 360 ώρες. 

Ορθότατα οι άνθρωποι παίρνουν τα πτητικά και να συνεχίσουν να τα παίρνουν.

Όμως υπάρχουν κάποιες μεμονωμένες περιπτώσεις για τις οποίες υπάρχει θέμα…

Σύμφωνα με τα στοιχεία που αποκαλύφθηκαν και είναι σε γνώση του militaire.gr προκύπτουν τα εύλογα ερωτήματα στα οποία μετά από την επιβεβαίωση που θα κάνει ο Α/ΓΕΑ -θεωρούμε αυτονόητο ότι δεν γνωρίζει- θα  απαντήσει:

•Μπορεί τεχνικός  να έχει άνω των 40 πτητικών όταν οι διαταγές λένε ότι το μέγιστο είναι 12;

• Είναι φυσιολογικό τεχνικός να έχει κοντά στις 3000 ώρες πτήσεων όταν ένας ιπτάμενος βάζοντας τις κατ΄ ελάχιστο προβλεπόμενες 30 ώρες το εξάμηνο θα χρειαστεί 90 εξάμηνα άρα 45 χρόνια υπηρεσίας;

•Τι ποσοστό των πιλότων μας έχουν προσεγγίσει τις 2.500 έστω ώρες πτήσης;

•Έχουν τη δυνατότητα όλοι οι τεχνικοί να τεθούν σε πτητική ενέργεια και να συμπληρώσουν τα 12 πτητικά ή μήπως κάποιοι αποκλείονται;

•Με βάση τα στοιχεία που έχουν αποκαλυφθεί υπάρχουν περιπτώσεις κατά τις οποίες τα ποσά που παράτυπα πληρώθηκαν ξεπερνούν τα 70.000 ευρώ. 

Αν υπάρχει οποιαδήποτε λογική απάντηση σ΄ αυτά τα ερωτήματα πολύ ευχαρίστως να τη δημοσιεύσουμε. Αυτά προς το παρόν.

ΠΗΓΗ: www.militaire.gr

google-news-logo

Ακολουθήστε το larisanew.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις τελευταίες ειδήσεις.

Τελευταία Νέα

Σχετικά Άρθρα