15.1 C
Larissa
Δευτέρα, 22 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΕΙΔΗΣΕΙΣ“RENAULUTION” – Το νέο πλάνο στρατηγικού σχεδιασμού της Renault

“RENAULUTION” – Το νέο πλάνο στρατηγικού σχεδιασμού της Renault

Το στρατηγικό πλάνο είναι δομημένο σε 3 φάσεις, οι οποίες εκκινούν παράλληλα

«Ανάκαμψη» (“Resurrection”), με στόχο υλοποίησης μέχρι το 2023, φάση η οποία εστιάζει στη ενίσχυση των οικονομικών αποτελεσμάτων και την βελτίωση της ρευστότητας,



«Ανανέωση» (“Renovation”), με στόχο υλοποίησης μέχρι το 2025, φάση στην οποία περιλαμβάνεται μια ανανεωμένη και εμπλουτισμένη γκάμα προϊόντων, με στόχο την ενίσχυση της κερδοφορίας της μάρκας,

«Επανάσταση»(“Revolution”), από το 2025 και μετά, φάση η οποία αφορά στη μετάλλαξη του επιχειρηματικού μοντέλου με προσανατολισμό στην τεχνολογία, την ενέργεια και την κινητικότητα. Στόχος είναι το Groupe Renault να καταστεί πρωτοπόρο στην δημιουργία αξίας κατά τη νέα εποχή κινητικότητας.

Το πλάνο «Renaulution» είναι σχεδιασμένο να αναβαθμίσει την ανταγωνιστικότητα του Groupe Renault ως εξής:

• Εξελίσσοντας περαιτέρω το στρατηγικό πλάνο 2ο22 (*1),  επιδιώκει ενίσχυση της αποτελεσματικότητας μέσω νέων μεθόδων μηχανικής και παραγωγής, με στόχους τον περιορισμό του σταθερού κόστους και τη βελτίωση του μεταβλητού κόστους σε παγκόσμια κλίμακα,

• Αξιοποιώντας τις υπάρχουσες βιομηχανικές εγκαταστάσεις του Groupe καθώς και την ηγετική του θέση στην ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη, 

• Στηριζόμενο στη Συμμαχία για τον εμπλουτισμό της γκάμας των προϊόντων, των επιχειρηματικών λύσεων καθώς και της τεχνολογικής κάλυψης,

• Επιταχύνοντας την εξέλιξη των παρεχόμενων υπηρεσιών σχετικά με την κινητικότητα, την ενεργειακή μετάβαση και τη διαχείριση των δεδομένων,

• Ενισχύοντας την κερδοφορία μέσω 4 διαφοροποιημένων επιχειρηματικών μονάδων που βασίζονται σε ισχυρές μάρκες, με επίκεντρο τον πελάτη και τις αγορές.

Το συγκεκριμένο πλάνο θα υλοποιηθεί μέσω μίας νέας οργανωτικής δομής: 

Η κάθε μια επιμέρους λειτουργική δραστηριότητα του πλάνου, με το τμήμα μηχανικής στην πρώτη γραμμή, είναι υπεύθυνη για την ανταγωνιστικότητά της, το κόστος και το χρόνο που θα χρειαστεί για το λανσάρισμα των προϊόντων της κάθε μάρκας. Κάθε μάρκα, μέσω μιας καθετοποιημένης οργανωτικής δομής, είναι υπεύθυνη για τη διαχείριση της κερδοφορίας της.

Με βάση αυτή την οργανωτική δομή που έχει ως στόχο την επίτευξη αξίας, η εταιρεία δεν θα αξιολογεί πλέον την απόδοσή της σε μερίδια αγοράς και πωλήσεις, αλλά με βάση την κερδοφορία, τη δημιουργία ρευστότητας και την απόδοση των επενδύσεων.

Το Groupe Renault θέτει νέους οικονομικούς στόχους:

• Μέχρι το 2023, το Groupe στοχεύει να ξεπεράσει το 3% του συνολικού λειτουργικού περιθωρίου κέρδους, να εξασφαλίσει περίπου 3 δισ. ευρώ σωρευτικών λειτουργικών ελεύθερων ταμειακών ροών (*2) από τη επιχειρηματική δραστηριότητα των αυτοκινήτων (κατά την περίοδο 2021-23) και να περιορίσει τις επενδύσεις (Έρευνα και Τεχνολογία, και Κεφαλαιουχικές Δαπάνες R&D και capex -) περίπου στο 8% των εσόδων, 

• Μέχρι το 2025, το Groupe στοχεύει να ξεπεράσει το 5% του συνολικού λειτουργικού περιθωρίου κέρδους, να εξασφαλίσει περίπου 6 δισ. ευρώ σωρευτικών ελεύθερων ταμειακών ροών (*2) από τη επιχειρηματική δραστηριότητα των αυτοκινήτων (κατά την περίοδο 2021-25) και να βελτιώσει το δείκτη ROCE (Δείκτης Απόδοσης Απασχολούμενων – Επενδυμένων Κεφαλαίων – Return on Capital Employed – ROCE) (*3) κατά τουλάχιστον 15 μονάδες, σε σύγκριση με το 2019.

Το πλάνο «Renaulution» θα διασφαλίσει τη βιώσιμη κερδοφορία, παραμένοντας πιστό στη δέσμευσή του Groupe Renault για μηδενικό αποτύπωμα εκπομπών CO2 στην Ευρώπη, μέχρι το 2050.

Info/Photo: renault.com.gr

ΠΗΓΗ: www.militaire.gr

google-news-logo

Ακολουθήστε το larisanew.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις τελευταίες ειδήσεις.

Τελευταία Νέα

Σχετικά Άρθρα