24 C
Larissa
Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024
ΑρχικήΕΙΔΗΣΕΙΣΑΠΟ ΛΑΡΙΣΑΣτο ΕΣΠΑ Θεσσαλίας 2014 -2020 η μελέτη βελτίωσης της...

Στο ΕΣΠΑ Θεσσαλίας 2014 -2020 η μελέτη βελτίωσης της οδού Λάρισα – Φάρσαλα

Στο ΕΣΠΑ Θεσσαλίας 2014 -2020 εντάσσεται με απόφαση του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας Κώστα Αγοραστού η μελέτη βελτίωσης της ε.ο. Λάρισας-Φαρσάλων.

Η μελέτη είναι δημοπρατημένη, στο πλαίσιο αρχικής χρηματοδότησής της από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και συνεχίζει τη χρηματοδότησή της στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ Θεσσαλίας 2014 -2020 με προϋπολογισμό 1.468.209 ευρώ.

«Εντάσσουμε στο ΕΣΠΑ Θεσσαλίας τη μελέτη που οδηγεί στη βελτίωση του δρόμου Λάρισα-Φάρσαλα» δηλώνει ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός.

«Η Περιφέρεια Θεσσαλίας  προχώρησε με γρήγορο ρυθμό τις γεωτεχνικές μελέτες, ενώ δημοπράτησε τις απαραίτητες συμπληρωματικές μελέτες ώστε με την πλήρη ωρίμανση τους, να είμαστε έτοιμοι να  εντάξουμε την κατασκευή του δρόμου σε χρηματοδοτικό εργαλείο. Παραδώσαμε σε κυκλοφορία τον  κυκλικό κόμβο στην είσοδο της πόλης των Φαρσάλων και τον  κυκλικό κόμβο στη συμβολή της οδού Φαρσάλων με την  περιφερειακή Τρικάλων, οριοθετώντας τον νέο οδικό άξονα. Με ταχύτητα, ρυθμό, απλοποίηση και αυτοματισμό ενεργειών φτάνουμε σε αποτελέσματα» προσθέτει ο Περιφερειάρχης.

Η μελέτη

Αφορά στην εκπόνηση συγκοινωνιακών μελετών σε στάδιο οριστικής καθώς και των αντίστοιχων υποστηρικτικών τους μελετών, για την ολοκλήρωση της μελέτης βελτίωσης της Ε.Ο. Λάρισας – Φαρσάλων μήκους 35,32χλμ. και χωροθετείται εντός των διοικητικών ορίων της ΠΕ Λάρισας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας και με αυτή ολοκληρώνεται η βελτίωση της Ε.Ο. Λάρισας – Φαρσάλων.

Το αντικείμενο της μελέτης αποτελείται από τις εξής επιμέρους μελέτες:

(α) την Τοπογραφική Μελέτη που περιλαμβάνει την επικαιροποίηση της τοπογραφικής μελέτης – κτηματογράφησης σε θέσεις που είναι απαραίτητο (τεχνικά, κόμβοι κτλ) και την επικαιροποίηση των κτηματολογικών διαγραμμάτων-πινάκων.

(β) την Μελέτη Οδοποιίας που περιλαμβάνει την οριστική μελέτη του παράπλευρου δικτύου εκατέρωθεν της κύριας αρτηρίας, την επικαιροποίηση τμημάτων της υφιστάμενης ΕΟ που θα χρησιμοποιηθούν ως παράπλευροι και την επικαιροποίηση της οριστικής μελέτης σήμανσης και ασφάλισης των ισόπεδων κόμβων.

(γ) την Μελέτη Υδραυλικών που περιλαμβάνει την οριστική μελέτη αποχέτευσης – αποστράγγισης του παράπλευρου δικτύου, την οριστική μελέτη αποχέτευσης καταστρώματος τριών (3) γεφυρών και μιας Άνω Διάβασης, την οριστική μελέτη διευθέτησης τριών (3) ρεμάτων και την οριστική μελέτη δεκαπέντε (15) μικρών οχετών (ανοίγματος μικρότερου ή ίσου των 6m και ύψους 2m).

(δ) την Στατική Μελέτη που περιλαμβάνει την οριστική μελέτη δεκάξι (16) τεχνικών (13 Κάτω Διαβάσεις, 2 γέφυρες ρέματος και 1 Άνω Διάβαση).

(ε) την Γεωτεχνική Μελέτη θεμελίωσης Κάτω Διαβάσεων.

(στ) την Ηλεκτρομηχανολογική Μελέτη που περιλαμβάνει την οριστική μελέτη φωτισμού των ισόπεδων κυκλικών κόμβων.

(ζ) τη μελέτη ΣΑΥ – ΦΑΥ.

google-news-logo

Ακολουθήστε το larisanew.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις τελευταίες ειδήσεις.

Τελευταία Νέα

Σχετικά Άρθρα