Οι οικοδόμοι της Λάρισας, αλλά και οι εργαζομένοι στους τομείς της γαλακτοβιομηχανίας, των τροφίμων και των ποτών ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα και συμμετείχαν στην πανελλαδική απεργία με συγκέντρωση στη πλατεία Ταχυδρομίου.
Εκεί όπου εξέφρασαν τα αιτήματα τους για καλύτερες συνθήκες εργασίας, προτάσσοντας την ασφάλεια τους και όλα όσα αναγνωρίζονται ή δεν αναγνωρίζονται από το κράτος.
Δείτε βίντεο:
Δείτε φωτογραφίες:


