Τα γυαλιά έβαλε σε όλους τους Λαρισαίους που απολάμβαναν το μπάνιο τους στην παραλία του Αγιοκάμπου, ένας τουρίστας καθώς παίρνοντας μια σακούλα ξεκίνησε να καθαρίζει τη θάλασσα από πλαστικά και βρωμιές.
Ο εν λόγω κύριος (Ιταλός) επί μισή ώρα έβγαζε σκουπίδια και πλαστικά από τη θάλασσα και έπειτα τα τοποθέτησε σε κάδο ανακύκλωσης.
Από εμάς χίλια μπράβο!
Δείτε φωτογραφίες και βίντεο:


