Το σφύριγμα των τρένων της Θεσσαλίας και πιο συγκεκριμένα στη γραμμή Βόλος- Λάρισα έχει να ακουστεί από τις αρχές του Σεπτέμβρη και δυο μήνες τώρα εξακολουθούν τα τρένα να είναι σταματημένα και το τρίτο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, να μην μπορεί να διεξάγει το μεταφορικό του έργο, το επιβατικό κοινό να μην εξυπηρετείται, οι εργαζόμενοι που καθημερινά μετακινούνταν από και προς την εργασία τους να υποχρεώνονται σε άλλες μεταφορικές λύσεις, οι οποίες κοστίζουν σε χρόνο και χρήμα.
Ο Βόλος αποκομμένος σιδηροδρομικά, πληρώνει βαρύ τίμημα και δικαίως βιομηχανίες και επιχειρήσεις δηλώνουν την απογοήτευσή τους, από την μη κινητοποίηση των υπευθύνων του σιδηροδρόμου, προκειμένου να αποκαταστήσει τις ζημιές που έχει υποστεί το δίκτυο. Αρκετές είναι οι επιχειρήσεις που εξαιτίας αυτής της κατάστασης και λόγω του υψηλότατου κόστους μεταφοράς με άλλα μεταφορικά μέσα για να προμηθευτούν προϊόντα και πρώτες ύλες, έχουν προβεί σε αναστολή εργασιών, παρομοιάζοντας την κατάσταση “ως να έχει βγει από πόλεμο”.
δημοσιότητα τα αποτελέσματα της συνάντησης μεταξύ Υπουργείου Μεταφορών και ΟΣΕ
Πρόκειται για τη μελέτη ενός σιδηροδρομικού έργου που θα ενώσει τη βιομηχανική περιοχή του Αλμυρού, με το αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου, το Αερινό και το κεντρικό σιδηροδρομικό δίκτυο Βόλου – Λάρισας. Μία μελέτη ενός έργου 35 χιλιομέτρων που συνιστά σημαντικό κομμάτι του παζλ του μεγάλου εγχειρήματος να καταστεί η Μαγνησία ένας διαμετακομιστικός κόμβος με διεθνή εμβέλεια.