11.9 C
Larissa
Δευτέρα, 26 Φεβρουαρίου, 2024
ΑρχικήΕΙΔΗΣΕΙΣΑΠΟ ΛΑΡΙΣΑ11 σωματεία της Λάρισας ζητούν από τους βουλευτές “ΟΧΙ”...

11 σωματεία της Λάρισας ζητούν από τους βουλευτές “ΟΧΙ” στο γάμο ομοφύλων

Με ανακοίνωση την οποία υπογράφουν 11 πολυτεκνικά, θεολογικά και χριστιανικά σωματεία της Λάρισας, καλούν τους Λαρισαίους βουλευτές σε καταψήφιση του νομοσχεδίου για τον γάμο ομοφύλων.

Πρόκειται συγκεκριμένα για τα εξής σωματεία:

Σύλλογος Πολυτέκνων Λαρίσης και Περιχώρων, Ένωση Θεολόγων Λάρισας Ενωμένη Ρωμιοσύνη, Ένωσις Γονέων «Η Χριστιανική Αγωγή» (ΓΕΧΑ) Λάρισας, Ορθόδοξος Ιεραποστολικός Σύλλογος «Άγιος Δαμιανός ο Οσιομάρτυς», Ορθόδοξος Ιεραποστολικός Σύλλογος «Πορεία Αγάπης», Ορθόδοξος Χριστιανικός Σύλλογος «Ο Σάπφειρος», Σύλλογος Ορθοδόξου Εξωτερικής Ιεραποστολής «Ο Απόστολος Βαρνάβας», Σύλλογος Ορθοδόξου Ιεραποστολικής Δράσεως «Ο Μέγας Βασίλειος» Λάρισας, Φιλανθρωπικό Σωματείο «Ιωάννης ο Χρυσόστομος» και Χριστιανική Εστία Λάρισας «Ο Απόστολος Παύλος».

Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:

“Ο Σύλλογος Πολυτέκνων Λαρίσης και Περιχώρων και τα Ορθόδοξα Χριστιανικά Σωματεία της πόλης μας, σε συνέχεια πρόσκλησης που είχαν απευθύνει στους βουλευτές του Νομού Λάρισας λόγω της νομοθετικής πρωτοβουλίας της κυβέρνησης για θεσμοθέτηση του γάμου ομόφυλων ζευγαριών, συναντήθηκαν το βράδυ της Παρασκευής 19.01.2024 με καθέναν από τους τοπικούς βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος κκ. Χρήστο Κέλλα, Χρήστο Καπετάνο και Μάξιμο Χαρακόπουλο στο πολιτικό τους γραφείο στην πόλη.

Κατά τις συναντήσεις αυτές οι εκπρόσωποι των έντεκα (11) Σωματείων εξέθεσαν διεξοδικά τις θέσεις τους για το κυρίαρχο αυτό θέμα της επικαιρότητας, αναλύοντας τους λόγους για τους οποίους αντιτίθενται ευθέως στο προωθούμενο αυτό νομοθέτημα. Επέδωσαν μάλιστα στους κοινοβουλευτικούς εκπροσώπους και την ακόλουθη κοινή ανακοίνωσή τους, καλώντας τους να καταψηφίσουν το σχετικό νομοσχέδιο.

Σύλλογος Πολυτέκνων και Ορθόδοξα Χριστιανικά Σωματεία Λάρισας: Όχι στη θεσμοθέτηση γάμου ομοφύλων

Η προωθούμενη νομοθετική πρωτοβουλία για την αναγνώριση του «γάμου» των ομόφυλων ζευγαριών έχει προκαλέσει σοβαρή αναστάτωση και εύλογους προβληματισμούς στην ελληνική κοινωνία, καθώς καθίσταται πασιφανές, ακόμη και στον πλέον καλοπροαίρετο, ότι η προβαλλόμενη στόχευσή του στην αποκατάσταση δήθεν ζητημάτων ισότητας στο γάμο είναι ξεκάθαρα προσχηματική. Στην πραγματικότητα ανοίγει κερκόπορτες που θα οδηγήσουν με βεβαιότητα στην ισοπέδωση του ιερού και ευλογημένου θεσμού της οικογένειας και στην περαιτέρω αποσάθρωση του κοινωνικού ιστού.

Εν πρώτοις, το επιχείρημα ότι η θεσμοθέτηση του «γάμου» των ομόφυλων ζευγαριών είναι ζήτημα ισότητας και σεβασμού ανθρωπίνων δικαιωμάτων και συνιστά υποχρέωση της πολιτείας καταρρίπτεται από το ότι αφενός σε εθνικό επίπεδο δεν έχει παραχθεί σχετική νομολογία από το ΣτΕ, αφετέρου δε από τις αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Δικαιωμάτων του Ανθρώπου δεν προκύπτει υποχρέωση στα κράτη να θεσπίσουν γάμο ομόφυλων ζευγαριών. Εξάλλου, ενδεχόμενα αναφυόμενα ζητήματα θα μπορούσαν να αντιμετωπιστούν με την ενσωμάτωση συγκεκριμένων διατάξεων στο ισχύον νομικό πλαίσιο, χωρίς να απαιτείται η θεσμοθέτηση του γάμου μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλου.

Με την προωθούμενη νομοθετική πρωτοβουλία αλλοιώνεται και απειλείται ευθέως η παραδοσιακή μορφή της οικογένειας, η οποία προστατεύεται και στο Σύνταγμα της πατρίδας μας, στο άρθρο 21 του οποίου ορίζεται ότι: «Η οικογένεια, ως θεμέλιο της συντήρησης και προαγωγής του Έθνους, καθώς και ο γάμος, η μητρότητα και η παιδική ηλικία τελούν υπό την προστασία του Κράτους».

Ο θεσμός του γάμου έχει, διαχρονικά, συγκεκριμένο και απόλυτα ορισμένο περιεχόμενο τόσο νομικά και εννοιολογικά όσο και στην κοινή συνείδηση του ανθρώπου, ως ένωση άνδρα και γυναίκας, και η μεταβολή του εννοιολογικού περιεχομένου του αφενός θα προκαλέσει την αντικατάσταση των όρων «πατέρας» και «μητέρα» με τους όρους «γονέας 1» και «γονέας 2», ενώ αφετέρου δύναται μελλοντικά να οδηγήσει σε ατέρμονες εκφυλιστικές αναθεωρήσεις του, συμπεριλαμβάνοντας μορφές όπως η παιδοφιλία, η κτηνοβασία κ.ά..

Η εξίσωση της συμβίωσης των ομόφυλων ζευγαριών με το θεσμό του γάμου εκτός των ανωτέρω θα επιφέρει αναπόδραστα και την αναγνώριση σε αυτά του δικαιώματος της απόκτησης τέκνων είτε μέσω της υιοθεσίας είτε με τη χρήση παρένθετης μητέρας.

Στις περιπτώσεις αυτές άραγε δεν θα παραβιάζονται κατάφωρα τα δικαιώματα των ασθενέστερων, δηλαδή των παιδιών, τα οποία έχουν το δικαίωμα, συνάμα και την ανάγκη, να απολαμβάνουν στη ζωή τους την παρουσία και των δύο γονέων, του πατέρα και της μητέρας; Στο βωμό του εγωιστικού και παράλογου «δικαιωματισμού» μιας ισχνής μειοψηφίας θα νομιμοποιείται η αποστέρηση μιας αθώας ύπαρξης από τα πρότυπα του πατέρα και της μητέρας.

Και μπορεί στο νομοσχέδιο που πρόκειται να έρθει προς ψήφιση στη Βουλή, κατά τις κυβερνητικές εξαγγελίες, να μην προβλέπεται για τους άνδρες η δυνατότητα απόκτησης παιδιού μέσω παρένθετης μητέρας, ωστόσο τίποτα δεν θα εμποδίζει την καταφυγή στο εξωτερικό για την αναζήτηση τέτοιων λύσεων και σταδιακά την εισαγωγή τους και στην πατρίδα μας, καθιστώντας την απόκτηση παιδιών κοινή επιχειρηματική δραστηριότητα στην οποία μπορεί να επιδοθεί ο οποιοσδήποτε, τη δε κυοφορούσα μητέρα μια επί πληρωμή τεκνοποιητική μηχανή.

Τα ανωτέρω συνιστούν καταστάσεις ζοφερές, οι οποίες θα αποτελούν όχι σενάρια συνωμοσίας αλλά καθημερινότητα στην ορθόδοξη πατρίδα μας. Είναι μάλιστα άξιο απορίας το γεγονός ότι, ενώ για το δημογραφικό πρόβλημα, που αποτελεί μια βόμβα στα θεμέλια της πατρίδας μας, εξαγγέλθηκαν προεκλογικά πρωτοβουλίες και δράσεις, τελικά αυτές αναλαμβάνονται για ένα ζήτημα που αφενός δεν περιλαμβανόταν στο πρόγραμμα της κυβέρνησης και αφετέρου στην πράξη κινείται στην ακριβώς αντίθετη κατεύθυνση των κυβερνητικών εξαγγελιών, συμβάλλοντας στην περαιτέρω δημογραφική συρρίκνωση της πατρίδας μας.

Η διδασκαλία της πίστης μας είναι ξεκάθαρη στο ζήτημα αυτό. Ο Θεός έπλασε εξαρχής έναν άνδρα και μια γυναίκα και τους ευλόγησε λέγοντας: «αὐξάνεσθε καί πληθύνεσθε» (Γεν. α΄27-28). Και όταν ο Αδάμ είδε την Εύα, είπε προφητικά ότι ο άνδρας θα αφήνει πλέον τον πατέρα και τη μητέρα του και θα συνδέεται τόσο στενά με τη γυναίκα του, ώστε να είναι οι δύο «εἰς σάρκα μίαν» (Γεν. β΄ 24). Επομένως αυτή μόνο την ένωση όρισε ο Δημιουργός και αυτή μόνο ευλόγησε. Αντίθετα η ομοφυλοφιλία είναι «πάθος ἀτιμίας» (Ρωμ. α΄ 26), που ματαιώνει τον πρωταρχικό σκοπό της ύπαρξης του ανθρώπου, την κληρονομία της βασιλείας του Θεού (Α΄Κορ. στ΄ 9-10). Μια εικόνα μάλιστα για την κατάληξη των κοινωνιών που επιμένουν να περιφρονούν επιδεικτικά τον συγκεκριμένο νόμο του Θεού φαίνεται στη Νεκρά Θάλασσα, που κάλυψε μια για πάντα την περιοχή των Σοδόμων και της Γομόρρας, όταν «έβρεξε φωτιά και θειάφι από τον ουρανό και τους κατέστρεψε όλους» (Λκ. ιζ΄ 29, Γεν. ιθ΄ 24-25).

Ως ενεργά σωματεία της πόλης μας απευθύνουμε με στεντόρεια φωνή το «στῶμεν καλῶς» προς τους εκπροσώπους μας και τους καλούμε να πράξουν το αυτονόητο χρέος τους διατρανώνοντας το ΟΧΙ στο προωθούμενο νομοσχέδιο”.

google-news-logo

Ακολουθήστε το larisanew.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις τελευταίες ειδήσεις.

Τελευταία Νέα

Σχετικά Άρθρα