Μία ασυνήθιστη εικόνα συνάντησαν οι Λαρισαίοι που περπατούσαν κατά μήκος της γέφυρας του ποταμού που διασχίζει την περιοχή της Νέας Σμύρνης, καθώς είδαν ένα πατίνι να βρίσκεται στο… νερό!
Μυστήριο δημιουργείται γύρω από αυτή την εικόνα, καθώς κανείς δε μπορεί να γνωρίζει μέχρι στιγμής αν το έριξε κάποιος ή του έπεσε κατά λάθος, ενώ στο χειρότερο σενάριο θα μπορούσε να πέσει ο αναβάτης μαζί του.


